czwartek, 23 stycznia 2014

kolorowo:)


http://craftfunsklep.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-22-turkusowelove.html
 spodobała mi się kolorystyka  #22wyzwania na blogu Cruft fun
postanowiłam się z nią zmierzyć:) można to nazwać mini scrapem- ma rozmiary 15x15
jako swoja bazę wykorzystałam  kartonik po wyciągniętych motywach CraftFun'u
zostawiłam kawałek, a resztę wyciągniętych elementów zużyłam do kompozycji:)

 w środek rozsypałam mikrogranulki i całość przykryłam sztywną folią przezroczystą, aby mikrogranulki miały swobodę "turlania" się po całym wyciętym polu gipsówki
na tą folię dopiero zaczęłam naklejać resztę:)

 jednym słowem mówiąc- wszystko się przyda:)

materiały wykorzystane:
farby 13@rts : ta i ta 
tusz 13@rts
papier UHK
kwiatki Namaste
gel medium13@rts
koronka, mikrogranulki, inne kwiatki

6 komentarzy:

Dagmara pisze...

Cudo! tym bardziej, że jest motyw mojego ulubionego kopru - no i te kolory! :)

Pasje Justychy pisze...

Świetna praca i bardzo pomysłowa :)

Unknown pisze...

co za świetny, niebanalny pomysł! powiem Ci,że tyle czasu już siedzę w tekturach i nie przyszło mi na myśl wykorzystać resztki w inny sposób niż jako kostki 3D. ;))))
super praca! dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Aleś wpadła na doskonały pomysł! Ja resztki z tekturek to tylko wykorzystywałam jako szablon, albo jako bazę do uzyskania efektu 3D!Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

Ewa Szubra pisze...

Śliczna i super otworki powycinane. Pomysł ekstra

DOBROSŁAWA pisze...

oj, jojoj
bardzo kolorowo i bardzo pięknie